Alla inlägg den 28 februari 2008

Av Katja - 28 februari 2008 12:46

Ja, torsdag är det idag. Imorgon senast 16 ska arbetet vara inlämnat, jag har inte ens börjat. Vet inte vad som är fel på mig just nu, men jag bara orkar inte. Vi har haft sedan innan sportlovet på oss, alldeles för lång tid antagligen. jag jobbar visst bäst under press... Så NU ska jag sätta mig och göra det.


Psykiatri hade vi idag. Det är intressant! fast vi fick göra ett rätt tråkigt grupp arbete, men det gick bra ändå. Nu ska vi läsa om lagarna, sedan kanske det mer roliga kommer! lagar är tråkigt, och vi skulle inte lägga så mycket krut i det heller. Skönt det.


Har massor att göra inför resan på söndag oxå. Måste tvätta massa kläder, packa massor och tänka massor. Det ska bli så skönt när vi väl är på plats. Resan kan vi hoppa över.


Solen skiner idag, men det blåser ju som vanligt. Hittade en liten ensam krokus i vår trädgård!


Nej, jag har inte mycket att skriva, så det är väl bättre att plugga då.

Ovido - Quiz & Flashcards