Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Katja - 6 februari 2008 19:22

Imåndags kom den där förbaskade magsjukan till vårt hem. Det var jag som blev drabbad, än så länge ingen mer. Inatt kommer det väl... fast jag hoppas inte det blir så. Jag behöver plugga nu, skulle ha lämnat in en uppgift idag, men den har ju inte blivit klar. Imorgon har vi fått tid för ett arbete som vi ska göra, för vår lärare är borta, och fredagar är vi ju "lediga" normalt sett. Men plugga blir det för min del.

Provet vi gjorde i måndags gick nog rätt bra. fast man vet aldrig med vår lärare, för hon vill att man skriver såååå mycket på varje svar, så vi får se. Fick oxå reda på de andra betygen jag aldrig fick veta innan jul, känner mig rätt stolt! Vi läste 4 kurser, och jag hade 3 MVG, och ett VG!! Coolt! Den kursen jag fick VG i var den tråkigaste, det var arbetsmiljö och säkerhet, den la jag inte ner så mycket energi på. Men VG var ju bra det med!


Ikväll börjar LOST igen, det har varit uppehåll i evigheter! Ska bli spännande och se om jag orkar följa den serien nu. Den var ju som lite knasig där mot slutet, eller inte ens slutet, ganska länge. men jag kunde inte sluta titta ändå.


Just det, sportlov har vi nästa vecka. Undras vad man ska hitta på då?! Tar gärna emot lite förslag!!


Nä, har inget att skiva, sitter bara och fördriver tiden. Ska säga godnatt till barnaskaran sedan njuta av lugnet!



Ovido - Quiz & Flashcards