Direktlänk till inlägg 14 mars 2008

Okej...

Av Katja - 14 mars 2008 20:29

Nej, jag tror inte det är nåt fel på ämnesomsättningen hos mig. Det var väl andra symptom på det oxå, som jag inte har. Jag går väl helt enkelt inte och lägger mig i tid, plus att det är jobbigt med allt pluggandet och alla dessa livliga barn.


Blingo, det är barnkläder! Ekologiska sådana, och rätt fina. Så nu har jag väl svarat på de frågorna i kommentarerna.


Nu får ni svara på mitt dilemma.

Jag behöver barnvakt en fredag em/kväll och lördag morgon fram tills Sam kommer hem, antagligen på em.

Sam har fixat en barnvakt, en dam på hans jobb, de stora har träffat henne massor, och älskar henne. Ellen har nog bara sett henne någon gång. Ska vi ha alla tre barnen där, då sover de över. Eller ska Ellen vara hos farmor själv, som hon känner, men aldrig varit hos själv. Farmor orkar inte ha alla tre barnen. Ellen är ju trygg med sina systrar, men fixar hon det så länge?


Ja, svara på den om ni kan...


Ikväll är det lets dance här hemma. Jag är inte så insatt, så jag orkar inte titta. Har bytt sängläder, ÄNTLIGEN, i sängen. Tappade gnistan att städa toan, så det får bli imorgon. Tilda är hos farmor.


Imorgon ska Louise sova över hos en kompis, då ville ju Tilda oxå ha en kompis, så hennes kompis kommer och sover här. Tilda försökte sova där en gång i somras, men kom hem på sen kvällen, så det är bättre de sover här. Hon har sovit här förut.


Jo, Eve, vill Elias ha den där höjdar boken i present? Kan kolla om den finns kvar nästa gång jag är på bokia. Annars tänkte jag på nåt pussel kanske? Ja, det är ju ett tag kvar, men man kan ju börja fundera, för vips så är det dax, och jag har inte hunnit med.


Nä, nu ska jag sluta babbla.

 
 
eve

eve

14 mars 2008 21:55

Jo, höjdarna gillar han ju.. Å pussel har han blivit duktig på, så nåt sånt blir bra.

Vart ska du/ni när ni ska ha barnvakt? Vad har jag missat? Eller har jag bara glömt vad jag har läst..?

http://www.nueva.blogg.se

 
Ingen bild

eve

16 mars 2008 17:22

Var där med en kille som heter Peter som är ett år äldre än dig och hans två barn.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 4 maj 2009 21:00

Säger jag nog till bloggagratos nu. Har smygtestat en annan blogg... Kolla in http://ytterbymorsa.blogg.se  tror jag att det var...   Meeen, varför kommer inte det jag nyss skrev i nya bloggen upp?? La ju in bilder och allt... Tar det typ en timma in...

Av Katja - 3 maj 2009 13:18

Det har verkligen varit en sköng långledig helg!   I Torsdags var jag och Ellen lediga. Efter skolan åkte vi och klippte hela bunten, ja inte jag för jag är ju nyklippt. Tjejerna fick bestämma själva hur dom ville ha det, och det blev rätt bra på all...

Av Katja - 29 april 2009 21:29

Ända tills på måndag. Ska bli skönt, även om jobbet ännu är jätte roligt!!   Imorgon är det visst valborgsmässoafton. Vi ska grilla, premiärgrilla faktiskt, ja om man inte räknar med de gånger vi grillat med engångsgrill förståss. Vädret ska bli soli...

Av Katja - 28 april 2009 08:54

Det låter väl sådär käckt och så... eller inte.   Har lämnat barnen på skola och dagis. Börjar 10 idag, men lämnar 8 för att inte behöva gå två gånger.   T hade ju en släng av magsjuka i helgen, men den var som vanligt snabbt över. Bara så jobbigt a...

Av Katja - 25 april 2009 12:45

Nej, har faktiskt inte orkat skriva här på ett tag. Eller jo, jag skrev ett inlägg för nån dag sedan, som jag fipplade bort. Undra om det är åldern???   Barnen och sam är hos farmodern och leker. Jag har varit på loppis, köpt ett gäng böcker till mig...

Ovido - Quiz & Flashcards