Alla inlägg den 31 mars 2008

Av Katja - 31 mars 2008 22:06

Idag var jag och hämtade mina nya glasögon. Så nu är man en sån där glasögonorm då!! Tog på mig dem när jag körde bil, och himmel vilken känsla!! Jag som suttit framåtlutad och ansträngt mig att läsa skyltarna innan... Kändes hel häftigt!!


Fick reda på vart jag ska vara på praktiken nu oxå. Ska vara på rättspsykiatrin! Känns läskigt men spännande på samma gång! Tänk om det finns sådana riktigt hemska typer, typ mördare osv. Men det ska bli intressant!


Idag är man ensam vuxen i huset igen. Sam är på mässa, och är borta till lördag denna gången. Bytardagen är ju då, så jag har fixat lite barnvakter till mina tre huligan barn. Konstigt att ingen vill ha dem alla tre samtidigt?! Fattar ingenting... Det som är sååå enkelt!! Fast de är rätt söta, när de sover iaf. Det värsta är ju rivaliteten mellan de två stora typerna, det är verkligen påfrestande. Nåja, dom får vara på varsit håll, och det går nog bra. Har bara lite kvar att märka, ska försöka ta lite varje dag nu innan fredag.


Nu ska jag gå lägga mig och påbörja pluggandet till sjukvårds provet nästa vecka. Tänkte för en gångs skull börja i tid!!


God natt!


Ovido - Quiz & Flashcards