Direktlänk till inlägg 11 mars 2008

Vår fjäll semester!

Av Katja - 11 mars 2008 21:27

Här är stugan vi bodde i. Tyvärr kära mamma så får du se bilder innifrån en annan gång. De bilderna ser allt för stökiga ut för att jag ska våga lägga ut dem här.... Mycket snö var det! Vi hade det härligt, och soligt nästan alla dagar. Barnen lärde sig superfort att åka, och jag och Ellen hade det mysigt på vårt håll. Jo, jag åkte lite jag oxå, och det var faktist roligare än jag minns det!

 
 
eve

eve

11 mars 2008 22:17

Äntligen lite bilder! Vaf härligt det såg ut, blir ju avis!

http://www.nueva.blogg.se

 
Ingen bild

Nina

12 mars 2008 10:30

Vad duktiga dom är och vilken tur med vädre.Hade också velat åka dit, synd bara tt johan måste han nåt att skjuta om han ska åka nånstans och jag tror inte man får ha med bössa dit?

 
Sofie

Sofie

12 mars 2008 14:49

Verkar som att ni haft det helt underbart! Fina bilder på fina barn :)

http://plutt.bloggagratis.se

 
Ingen bild

peka

12 mars 2008 16:51

Tillåme jag som inte vill åka skidor tyckte det såg skoj ut!

 
Ingen bild

moster

13 mars 2008 09:32

Oj oj oj vad härliga bilder och tjejer! Vad duktiga dom är på att åka, dom lär sig fort o är inte rädda att släppa ner sig i backen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 4 maj 2009 21:00

Säger jag nog till bloggagratos nu. Har smygtestat en annan blogg... Kolla in http://ytterbymorsa.blogg.se  tror jag att det var...   Meeen, varför kommer inte det jag nyss skrev i nya bloggen upp?? La ju in bilder och allt... Tar det typ en timma in...

Av Katja - 3 maj 2009 13:18

Det har verkligen varit en sköng långledig helg!   I Torsdags var jag och Ellen lediga. Efter skolan åkte vi och klippte hela bunten, ja inte jag för jag är ju nyklippt. Tjejerna fick bestämma själva hur dom ville ha det, och det blev rätt bra på all...

Av Katja - 29 april 2009 21:29

Ända tills på måndag. Ska bli skönt, även om jobbet ännu är jätte roligt!!   Imorgon är det visst valborgsmässoafton. Vi ska grilla, premiärgrilla faktiskt, ja om man inte räknar med de gånger vi grillat med engångsgrill förståss. Vädret ska bli soli...

Av Katja - 28 april 2009 08:54

Det låter väl sådär käckt och så... eller inte.   Har lämnat barnen på skola och dagis. Börjar 10 idag, men lämnar 8 för att inte behöva gå två gånger.   T hade ju en släng av magsjuka i helgen, men den var som vanligt snabbt över. Bara så jobbigt a...

Av Katja - 25 april 2009 12:45

Nej, har faktiskt inte orkat skriva här på ett tag. Eller jo, jag skrev ett inlägg för nån dag sedan, som jag fipplade bort. Undra om det är åldern???   Barnen och sam är hos farmodern och leker. Jag har varit på loppis, köpt ett gäng böcker till mig...

Ovido - Quiz & Flashcards