Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Katja - 17 augusti 2008 19:00

I förra veckan köpte jag hårfärg och slingor. Ett paket alltså med både och. Idag skulle en vän hjälpa mig med detta. Resultatet blev total katastof!! Slingorna blev tokljusa till den andra färgen, vissa belv typ morotsröda... Shit, fick halv panik. Cyklade till affären, behöll hjälmen på, köpte färg, hem och i med ny färg. Gissa om jag var nervös.... Men resultatet blev MYCET bättre... Ja, jag hade kanske inte valt så mörk färg i normalfall, men eftersom alternativet var otänkbart, så är detta super. Det liksom skiftar lite ljust här och var, och jag kan inte bestämma mig för om det ser fult, eller normalt ut. Så jag avvaktar några dagar och ser hur det blir. Hårfärg brukar ju mattas av en aning efter ett par tvättar.


Så nu sitter jag här och pustar ut, jag vågar visa mig i skolan imorgon!! Barnen ska ju vara hos barnvakt imorgon, då dagis och fritids är stängda. Ska bli kul att se alla igen!!


Nu snart ska jag sticka till ett drop in solarie. Jag hatar mit bleka nylle... och solen har ju varit frånvarande lite nu, så nu är jag blekfis igen. Känner mig mycket fräschare om jag har aningen sol i ansiktet.


ja just det, grillfesten igår var kanon skoj!! Vi var massa vuxna och barn! Tror nån hade räknat till 26 vuxna, och minst lika många barn... Vädret var toppen, och de minsta barnen plaskade i deras lilla pool. Ja, det var superskoj iaf.


Nä, ska nog plocka ihop lite skolsaker till imorgon oxå.



Ovido - Quiz & Flashcards