Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Katja - 11 augusti 2008 20:33

Idag har det varit en sån där dag man helst glömmer bort. Vi har varit lediga barnen och jag, och jag hade sett fram emot en ledig dag, bara ta det lugnt och greja och dona lite här hemma. Men de stora barnen hittade inga kompisar, så de har roat sig hela dagen med att bråka, bråka och bråka...

När det var em. och jag fick ett psykbryt, så skulle de rymma. Sagt och gjort, de rymde. Jag sa att klockan fem serveras maten, och klockan var halv fem. Jodå, dom skulle komma hem och äta.... Så de tog sina cyklar och rymde. 32 minuter var de borta.... De hade cyklat till affären och köpt tuggummi i sån automat... 3 stycken var!!

jaja, de var vänner sedan iaf.


Jag har rensat min garderob idag. Två sopsäckar fulla kommer få åka till nån insamling nånstans. och så ska jag berätta en hemlighet.... Jag har (trots att det inte synns än...) gått ner 7 kilo sen jul!! ja, inte så mycket på ganska lång tid, men det är ju nåt iaf!!! Så när jag idag provade igenom hela garderoben fanns det faktiskt några plagg som varit för små, som passade!! Ja, jag har ju iaf. 5 kilo kvar tills jag börjar bli normalviktig. Men det ska jag banne mig klara...


Imorgon ska vi till bvc med Ellen. 2 5 års kontroll, det står att de ska kolla längd och vikt och språket... Jo, tjena, kolla om ungen kan prata... he he...


Sen ska barnen på fritids/dagis och jag ska jobba. Börjar 12 imorgon. Detta är min sista vecka på jobbet. Sen är det skolan!! Vi börjar egentligen på onsdag, men jag jobbar ju som sagt. De får helt enkelt se till att klara sig utan mig några dagar...


Håller på försöka få in bilder på det förbaskade familjeliv, men det strular, som vanligt. Ska sälja av lite kläder, men måste länka in bilderna i annonsen från någonstans. Någon som har bra tips på nån enkel sida att bara ha bilder på?? Som man kan länka in i andra forum???


Ja, det är väl det som händer här hemma just nu.


Ja, nu har jag ju massa plats i garderoben för när pengarna kommer, då är det shopping!!!

Ovido - Quiz & Flashcards