Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Katja - 20 januari 2008 22:45

Jag sitter visst här ännu. Som svar till vissa undrande, 22 är TIDIGT!! Här får man vara glad om man kommer isäng före 00. Man får ju passa på att göra lite saker när de där underbara barnen sover!


Eye toy är spel till tv_spelet vi har, man har en kamare och så ser man sig själv och hoppar och gör rörelser med hela kroppen, istället för att använda en handkontroll. Kul, och bra gympa för lata morsor oxå...


Nä, NU ska jag borts tänderna.


God natt!

Av Katja - 20 januari 2008 22:07

Hej då mommo!! Här vinkas det till mommo, när vi är på väg att åka hem med tåget.

Av Katja - 20 januari 2008 22:06

Så här fina var mina barn på julafton! Och så en vinterbild oxå.

Av Katja - 20 januari 2008 22:05

Vi firade lite jul innan riktiga julen hos mamma. DEnna bilden var så söt, kolla in kusin Elias blick när han ska ta ett paket... Det var inte dax för paketöppning än, men vem kan hålla sig...

Av Katja - 20 januari 2008 21:59

Jaha, då sitter man här och är gräsänka en vecka. Ska nog gå bra. Sam har åkt till Polen för att delta i nån mässa. De åker väl färja vid det här laget. De tog bilen till Ystad, och båt därifrån. Tur att stormen är borta då, för jag kan tänka mig att den var värre där nere. Lite skada har den visst gjort här hemmavid oxå, svärmor är utan telefon. Vi har inte märkt av nåt annat iaf.


Barnen har fått låna eye toy av kompisar, och det var verkligen kul det oxå! Det kommer bli en bra present till Tilda, så hon kan få skutta av sig lite här hemma. De höll på flera timmar här på dagen, de hade ett gäng kompisar oxå. De var så svettiga att de fick ta av sig tröjorna. Såg kul ut!


Imorgon börjar skolan. Ska bli kul. Måste bara inhandla lite böcker för terminen oxå. Skulle köpa en bok av de som gick ut nu i julas, men det blev aldrig av, så jag får väl köpa en ny då. Inte billigt, men man får väl sälja av de mesta sedan. Nu är det bara ett år kvar! Praktiken vi ska ha nu blir säkert rolig oxå. Vi ska vara på sjukhus denna terminen, och inom psykiatrin nästa. Hoppas få vara på BB/förlossning, eller barnsjukhuset. men får se vad som finns ledigt.


Tänkte lägga in lite bilder, men gör det en och en, för det blir alltid i fel orning ändå, så jag ger upp.


Ska sova tidigt idag, tänkte jag. Så bilder, sedan sängen.


Ovido - Quiz & Flashcards