Alla inlägg den 9 september 2008

Av Katja - 9 september 2008 20:18

ja den frågan kan man ju i efterhand tycka var väldigt dum, med tanke på att det var till en två och ett halvtåring. Nä, jag vill ha glittriga skor, mamma... Ellen rusar runt hela skoaffären, men hittar inga glittriga skor! De finaste hon hittar är ett par guldiga sandaler, och de åker genast på. De här vill jag ha!! Att jag påpekade lite försiktigt att det nog blir kallt i dem nu i höst att ha på dagis, hade ingen som helst påverkan. Nåja, jag fick lova henne att leta efter glittriga skor på bytardagen om två veckor. Hoppas verkligen ett par glittriga skor kommer lämnas in där i rätt storlek!!


Hon valde tillslut de röda, och jag lämnade tillbaka de svarta, och tjänade några tjugor. Dels var de billigare i den affären, och dels fick jag 10% rabatt om man tog deras club kort.


Annars har inte mycket hunit hända här hemmavid. De stora har körat och flöjtat, vi har ätit kyckling tacos för första gången, och det var gott! Jag har handlat lite och Sam har cyklat lite med tjejerna innan läggdax.


Nu har jag kvar att packa en utflykts väska till Louise.


Så, ni där i norr, varför skriver ni aldrig i era bloggar???

Ovido - Quiz & Flashcards