Alla inlägg den 3 september 2008

Av Katja - 3 september 2008 19:34

Japp, då ska man gå bli en jultidningsmorsa. Louise vill sälja jultidningar. Så hon ska få prova på det i år. Får ju följe med henne, iaf. i början, så det går rätt till. och ni som bor i norrland, kan oxå köpa, bra vah?? För man kan gå in på nätet, och så ange nån kod, så att det blir hon som säljer. Så nu vet ni det, typ mommon osv...


Idag på em. blev det kolsvart, nästan iaf. Svarta moln drog förbi med lite åska och regn. Nu bara blåder det. Känns riktigt höstigt idag.


Tror jag ska åka iväg och sola nu. Finns ett dropin solarie i Kungälv. har varit där två gånger förut. man behöver inte sola så länge, för de är så effektiva solarium, 15 minuter räcker.


Tror jag har en tvätt att hänga upp oxå. och miljoner fingervantar och mössor att tvätta. har rensat alla korgar med sånt, och hittade mängder med vantar! Konstigt nog finns det aldrig hela par när barnen verkligen vill ha vantar.


Ja, vad mer då? Jo, Nina, det fanns ju en liknande klänning som Ellens i bebis str. fast den var av plysch, och så ingick byxorna. Finns ju att beställa på lindex hemsida om inte Kiruna tar hem dem.


På måndag ska jag och prata med min chef. En människa jag aldrig träffat innan. medans jag varit mammaledig och pluggat har två chefer kommit och gått, och innan dess tre... Hon ringde idag och ville prata med mig om hur jag tänker mig framtiden... HJÄLP!! jag har inte en susning, mer än att jag inte vill tillbaka. Tänk om man kunde omvandla sin fasta tjänst i pers. ass, till nåt annat... hade kunnat jobba inom kommunen, men med något annat.


Vi fick broschyrer idag med broscher, såna man ska ha som usk:a. Fanns ju mängder med varianter, och så ska man bestämma sig för en... Vi blir ju både skötare och usk:a, det fanns såna som det stod både och på. Så en sån blir det ju, men färg, utseende osv. måste ju bestämmas ändå.


Nä, jag tar och åker och solar, kan vara skönt med lite värme i denna höstlika kväll.


Ha det bra! Och eve, ta och svara på mina frågor nångång!!

Ovido - Quiz & Flashcards