Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Katja - 26 oktober 2008 19:46

Nu blev det sådär igen, jag ska lägga upp fler bilder, och får in den första, sen kan jag inte komma under bilden för att skriva text, eller sätta en till bild???

Här kommer förhoppningsvis fler...


Ellen, oxå myskvällen.



Lite mysljus



Tilda rider. Missade att ta kort när Lollo red...



Köket, nya gardinerna.



Ellen fick en prinsess klänning av min klasskompis! Åh, så lycklig och glad man kan bli för en snurrande klänning!!



Sydde lite, stuvbitar som blev erhm...felklippta... Lite sned, men funkar bra ändå!



Detta var allt! Må så gott alla!

Av Katja - 26 oktober 2008 19:36

Ja, det är ju inte söndagen i sig som är sjuk, men jag känner mig lite sjuk. halsen gör ont ännu, och inatt vaknade jag vid 3-4 och hade så himla ont i ena örat. Orkade inte gå ner och hämta panodil, så jag led, och lved och led... Fy sjutton vad det gör ont att ha ont i örat!! Det gör ännu ont, men går bra så länge jag inte böjer huvudet ner.


Har städat idag iaf. Både uppe och nere, sam tog toaletterna. Har städat i hamster burarna, så nu har vi alla det städat här i huset.


Har bakat idag oxå! Fast jag lämnade kakan i ugnen till sam, då jag skulle åka en snabbis till affären, och när jag kom hem var undersidan bränd... jaja, det gick bra ändå, fick ta bort botten bara... Det blev kärleksmums, eller vad det nu kallas. Igår gjorde jag och ellen chokladbollar oxå, men jag tror jag missade att dubbla sockret, för jag gjorde dubbel sats, men det smakar inte så sött om man så säger.


Det har regnat typ hela dan idag oxå. Sånt där skit väder, blåst endel oxå.


Imorgon är dagis och fritids stängt, så barnen är hemma med mig. Sen ska de gå ti-tor, för jag har apmycket att plugga. Vi har typ 30 frågot i psykiatrin, ett stort arbete i social omsorg, som jag inte ens börjat på, och så får vi en hemtenta på måndag. Fredag ska barnen vara lediga... Så det är bara att plugga som en tok de dagar jag kan.


Nu ska jag visa lite bilder:


Förra helgen, då Louise var sjuk. Vi hade lite myspys ändå. Tilda sov hos farmor.


Ovido - Quiz & Flashcards