Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Katja - 15 oktober 2008 14:06

är en vanlig dag. Har varit i skolan, massa tråk. jag är LESS på skolan nu! Snart är vi färdiga, kul och skönt. Måste fixa annat jobb bara...


Ska på utvecklingssamtal på dagis snart. Det blir spännande med den nya fröken och allt. Tänk om ellen är en buse... fast det vet jag ju att hon är.


Ska iväg ikväll på syträff, ska bli kul. Hoppas jag får nåt gjort oxå. Kan ju bara sy byxor... Skulle vara kul att lära sig sy nån annat i klädväg. Tror jag ska testa att sy en enkel tunika i velour till Ellen, med långa ärmar. Jag gillar bruna tunikor/klänningar, för då kan man använda alla färgglada tights hon har. Har ju en stor bit brun velour, så kanske kanske att jag testar på det... Jag oroar mig bara för snedslån, eller kantbandet eller vad det nu heter i halsen. Men nångång måste jag ju lära mig det oxå.


var på föreläsning igår, det var om neuropsykiatriska funktionshinder. Första föreläsaren hade jag kunnat vara utan. Bara fakta man lika väl kan söka på nätet. Andra var mycket bra, en kvinna som sent i livet fått diagnosen asbergers syndrom. Hon berättade om hela hennes arbetsliv, och alla svårigheter hon haft. Det var otroligt bra!


Vet ni, nu ska jag äta min goda vaniljbulle jag köpte på maxi... MUMS!!


Ovido - Quiz & Flashcards