Direktlänk till inlägg 31 maj 2008

Badbilder

Av Katja - 31 maj 2008 22:24

Igår var det premiär bad i poolen. Det var kallt! Men de babade ju ändå. Idag var det premiär bad ute, i Romesjön. Det var skönt och härligt! Säkert 20 grader, för det var bara att hoppa i, inget tvekande. Barnen simmade, lekte i sanden, fikade och hade det skönt. jag trode Ellen skulle vara rädd, för hon är ju rätt feg. men hon var den första som simmade!


Sedan på em. kom vänner, vi grillade hamburgare och hade det väldigt trevligt. Hon hade med sig en flaska vin, så två glas han jag få i mig. Det var en härlig em/kväll. Barnen badade ju givetvis i poolen, lekte och åt godis. Ingen bråkade denna gången. Annars brukar alltid någon bråka eller inte få vara med. Nu höll de sams allihop, även Ellen var med.


Så nu är jag röd om nosen, och trött. Imorgon kanske vi åker till havet.

 
 
Ingen bild

peka

1 juni 2008 17:43

Kladd kan visst gå bort med vatten. Om håret inte är vant med schampoo så går det. Citerar en på familjeliv: "Vatten går jätte bra. Om man inte använder schampoo så håller håret sitt naturliga skydd och det går bort lätt med vatten. Har själv haft långa perioder när jag inte använt något i mitt hår, det blir varken flottigt eller luktar illa eller är smutsigt".
Hon har ett barn på 4 år som bara haft vatten till håret.

 
Ingen bild

peka

1 juni 2008 22:40

Hmm..jag tänkte skriva massa här, men jag kan mejla istället..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 4 maj 2009 21:00

Säger jag nog till bloggagratos nu. Har smygtestat en annan blogg... Kolla in http://ytterbymorsa.blogg.se  tror jag att det var...   Meeen, varför kommer inte det jag nyss skrev i nya bloggen upp?? La ju in bilder och allt... Tar det typ en timma in...

Av Katja - 3 maj 2009 13:18

Det har verkligen varit en sköng långledig helg!   I Torsdags var jag och Ellen lediga. Efter skolan åkte vi och klippte hela bunten, ja inte jag för jag är ju nyklippt. Tjejerna fick bestämma själva hur dom ville ha det, och det blev rätt bra på all...

Av Katja - 29 april 2009 21:29

Ända tills på måndag. Ska bli skönt, även om jobbet ännu är jätte roligt!!   Imorgon är det visst valborgsmässoafton. Vi ska grilla, premiärgrilla faktiskt, ja om man inte räknar med de gånger vi grillat med engångsgrill förståss. Vädret ska bli soli...

Av Katja - 28 april 2009 08:54

Det låter väl sådär käckt och så... eller inte.   Har lämnat barnen på skola och dagis. Börjar 10 idag, men lämnar 8 för att inte behöva gå två gånger.   T hade ju en släng av magsjuka i helgen, men den var som vanligt snabbt över. Bara så jobbigt a...

Av Katja - 25 april 2009 12:45

Nej, har faktiskt inte orkat skriva här på ett tag. Eller jo, jag skrev ett inlägg för nån dag sedan, som jag fipplade bort. Undra om det är åldern???   Barnen och sam är hos farmodern och leker. Jag har varit på loppis, köpt ett gäng böcker till mig...

Ovido - Quiz & Flashcards