Alla inlägg den 21 maj 2007

Av Katja - 21 maj 2007 14:17

Har skickat iväg alla barnen och mannen, för att jag skulle ta itu med två hyllor som behöver rensas, men kommer liksom inte till skott... Sitter istället här och slöar. Usch och fy på mig!!


Har oxå varit inne i Kungälv och shoppat lite. Varsitt par tights till tjejerna och lite ánnat till mig. Regnar idag, och känns allmänt trist. Två soliga dagar fick vi, och direkt när regnet kommer blir man så less. Vill ha tillbaka den goa värmen vi hade för ett tag sedan! Allt blir så mycket lättare och roligare då. Barnen är glada, springer ut och in som dom vill. Regnar det måste man hålla på klä på och av alla regnkläder och dyl. Mindre kul.


Nä, nu MÅSTE jag ta itu med det jag skulle. Annars förstår ju den där mannen vad jag gjort istället...


Ovido - Quiz & Flashcards