Alla inlägg den 25 april 2009

Av Katja - 25 april 2009 12:45

Nej, har faktiskt inte orkat skriva här på ett tag. Eller jo, jag skrev ett inlägg för nån dag sedan, som jag fipplade bort. Undra om det är åldern???


Barnen och sam är hos farmodern och leker. Jag har varit på loppis, köpt ett gäng böcker till mig, samt på maxi och handlat jord och lite annat. Sitter här och kokar makaroner så jag får i mig lite mat oxå. Det är skridskouppvisning klockan 15, så då måste jag infinna mig där.


Ska ut sedan och fylla på ny jord i mina odlingar, samt rensa ogräs. Vädret är linne och shorts idag!! och jag är leeedig! Imorgon ska det vara fint oxå, då ska jag ta barnen till plantagen och köpa lite fröer och krukor och annat skoj. Sam ska på nån mc mässa hela dagen.


Sådärja, mina makaroner är färdiga, ska värma köttfärssås oxå. Så ha en trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards