Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Katja - 19 mars 2009 20:51

Idag mellan två brukare slank jag in på hemtex och köpte nya gardiner och duk till köket. Det blev rosa/vit rutiga gardiner! och en rosa liten "duk". Så lite, men så stor skillnad det gör! Nu blev det lite vårfint i köket. Jo, jag var så duktig så jag snabb putsade fönstren innan oxå! Imponerande eller!!


Annars händer inte så mycket här för tillfället. Sam är åter på plats i hemmet. och vår lilla växasäng hamnade på blocket, och 11 pers har svarat!! Detta sen igår kväll... Men jag avvaktar den första som svarat, ger henne kvällen sen säljer jag till nästa på tur. Vi måste bli av med den, så vi får lite plats.


Ena låda kläder är märkt inför bytardagen, fast det skrev jag nog innan, eller??


Måste, måste måste köpa en bärbar dator... har spanat in en jag vill ha på net on net. Ska ta mig dit inom kort. Här uppe blir jag galen ibaland, det är inte supermottagning här, så jag kopplas ut lite då och då. Det är inge vidare kul...


Nä, snart börjar medium, den ska jag nog se.


En så här  fin windstopper vann jag på tradera till lillpysen! Hoppas den inte är tokstor bara, det är 110!!

Mycket fin Pop fleece  stl 110

Ovido - Quiz & Flashcards