Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Katja - 25 februari 2009 20:55

Måste testa. Skrev ett inlägg, men det syns inte?! Finns kvar gör det, när jag går in på redigera, men det syns inte när jag går på visa bloggen??? Märkligt...

Av Katja - 25 februari 2009 20:27

men jag bara orkar inte skriva nåt. Inget speciellt händer här tror jag, så då finns inte så mycket att skriva heller. och så får jag ångest över de där bilderna jag vill lägga in... Och annonserna på blocket... Så jag lådsas inte se min blogg.


Ikea gick fint. Hittade skrivbordet, men ingen hurts, de har utgått, och ny variant inkommer i april. Vi fick istället köpa en av en vän, inte likadan, men funkar bra. Sänglampa, två runda mattor, ska köpa en till, två myskuddar, ja det var nog det Louise fick. Ellen fick en matta. Det var så mysigt att gå på ikea med bara Louise! Borde göra sånt oftare, hon gillar shopping och annat sånt i lagoma doser. Hon börjar bli stor!


Håller på packar lite och tvättar kläder. På söndag åker vi till fjällen. Det ska bli så skönt!! Vara ute hela dagarna, få frisk luft, snö, skidåkning, god mat eld osv. Härligt härligt!!


Jobbar imorgon och på fredag. Imorgon ska jag efter jobbet in till lindex. Fick ju en rabattkupong på damjeans, och det har jag ändå tänkt köpa, så det passar ju super. Får kolla in bokrean oxå. Louise ville följa med dit, men det får bli lördag tror jag. Böcker är bra!! Gillar bokrean mycket!


På tal om böcker, Ellen har fått nippran, varje kväll ska vi läsa samma bok. Tilda och chokladbolletrollet. Börjar ledsna på den... Filmer är hon ju sån, samma, samma och samma, men böcker har hon inte varit sån. Hon har alltid valt nya böcker, inte samma kväll efter kväll... Nåja, hon tröttnar väl på den nångång.


Sam är i Göteborg med långväga kunder. De kommer ända från Kiruna! Så de skulle väl käka och dricka nån öl. Få se när han dyker upp ikväll då...


Själv ska jag som vanligt hänga tvätt, och sen tror jag att jag lägger mig och läser. Började på en ny bok igår, Jenny, av Jonas Gardell. Fyndad på citygross för 29 kronor. Läste en bra bok innan, Låt den rätte komma in, minns inte författaren, men den var bra. Och inte en sån bok jag brukar läsa, men även jag måste vidga mina läsevyer! Förut läste jag aldrig. Möjligen nån föräldrartidning. Nu läser jag varje kväll. Pocketböckerna bara växer här hemma, hur många som helst ju!! Kan inte sluta läsa.


Nå nå, ha en bra kväll. Utan bilder från mig.


Ovido - Quiz & Flashcards