Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Katja - 8 januari 2009 17:24

vaknade imorse och hade nån mystisk känsla, fick för mig att kika ut genom fönstret, och det var helt vitt ute!! Åh, barnen, eller iaf. T och E blev jätte glada och ville iväg direkt. Men säg den lyckan som varar... Typ efter frukost var snön i princip borta, och nu är det helt tomt på marken igen. Sånt är livet här i Göteborg. Ellen har iaf. åkt pulka på dagis och de stora gjort snögubbar på skolan.


Jag har jobbat min andra dag i vikarie poolen. Gått bredvid på två ställen. Den mannen idag var bra! Där hade jag nog lätt kunnat tänka mig att jobba endel. Den jag ska ha varannan helg hos känns sådär. har jobbat där förut, så jag baserar inte bara på en intro dag. Imorgon ska jag träffa en dam.


Sam fick åka till affären, min chili con carne mix som jag köpte i tisdags är borta. Och jag vill inte krydda själv, för jag var så sugen på just sån chili con carne. jaja, har säkert glömt den på affären. Eller lagt dem på nån väldigt särskilt ställe.


Snart helg igen! Skööönt, 3 arbetsdagar är mycket efter ett jullov.


Fick mitt betyg på papper idag, och oj vad mallig jag känner mig! Är så glad och barnsligt stolt över mina betyg! hade inge vidare betyg på gymnasiet, så därför är jag extra glad!


Kanske kommer det snö en annan dag.

Ovido - Quiz & Flashcards