Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Katja - 8 juli 2008 22:29

Så var min semester slut... Imorgon börjar jag jobba. Jobbar ju inte varje dag, så lite kul ska man väl hinna med. Vi bokade vår lilla mini semester till Varberg idag. Vi åker på måndag kväll när jag slutat jobbet, och stannar två nätter. Huvudingrediensen är fun city http://www.funcityvarberg.se

Ska nog bli skoj, bara vädret håller sig hyfsat. Vi ska bo på hotell, så man slipper släpandet av sängkläder och så städningen efteråt. Det ingår både frukost och kvällsbuffè, så det tycker jag verkar bra.


Jaja, sova måste man göra i tid, då jag ska upp tiiidigt imorgon. har ju sovit till 9.30-10 vareviga dag.


God natt, och hav tålamod, snaaaaart kommer lite bilder! Det är ju mycket roligare med bilder, och inte bara mitt skitsnack.

Ovido - Quiz & Flashcards