Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Katja - 15 juni 2008 14:45

Vad ska man packa? Vinterkläder? Vårkläder? Sommarkläder?? Tja, säg mig någon, för jag har ingen aning. Här har barnen klänning oavsett, för så kallt blir det ju inte. Men där uppe i norr, ja, där kan allt hända. Varför utsätter vi oss för detta igen? Vintern är ju en sak, då vet man att det är vinter. men nu... Får packa lite gott och blandat, vilket brukar bli rätt mycket.


Idag regnar det lite då och då. Inga jätte mängder än iaf. Skulle vara härligt med ett riktigt rejält regnväder, men det bara duttar lite då och då. helt onödigt. Har packat mycket av barnens kläder, och lite av mina. Har ju hela morgondagen på mig oxå.


Ska åka till flygplatsen och lämna peka liten idag oxå. Vid 17 tiden blir nog lagom.


Barnen har kompisar, och det är skönt. Då leker de iaf. Ellen sover. Somnade väldigt sent sin lilla middagssömn idag, men det är ju sommarlov nu, så då får det väl vara så. I Kiruna blir det ju aldrig kväll ändå, så då lär de ju vara uppe halva nätterna ändå.


Jo, Nina, vi ska väl till mommen till helgen kan jag tro. Det är ju midsommar och allt. Måste ju komma och slåss med myggen, som aldrig finns enligt moffa, fast ändå så blir vi stackars människor från södra sverige halvt ihjälbitna av nåt. Nåja, man ska ju dit en vända oxå. Måste ju glutta på Saga liten oxå. Men vi stannar nog bara över helgen, sen får jag nog.



Ovido - Quiz & Flashcards