Alla inlägg den 6 december 2008

Av Katja - 6 december 2008 19:35

Tröttheten sotter i fortfarande efter den tuffa jobb veckan. Gick och la mig i hyfsad tid igår, och gick upp vid 8. Barnen skulle ju ha uppvisning, så sovmorgon blev det inte. Kände mig förfärligt trött, men det var bara att stiga upp. Vi fick stressa som tokar för att hinna i tid, och kom ändå precis när de börjat. Det var fullt, och svårt att hitta plats.


Efter två föreställningar körde jag T till kalas på en restaurang. Medans var jag i Kungälv och slösade mins sista slantar på några mjuka klappar till de stora tjejerna.


Hemma blev det fiskpudding till middag, och sen städade jag på övervåningen, samt damsög nere. Lite adventsfint kanske vi har imorgon.


Känner att jag kanske var lite ego igår när jag skrev att jag aldrig vill jobba heltid, tänk de som inte har nåt jobb alls... Nä, fy på mig. jag ska vara glad att jag har jobb. Nu har jag ju inte 100% ändå, så det får man väl vara lite glad över...?! jag tror jag har kring 70%, och det är alldeles lagom. Måste ju ha tid att göra nåt annat oxå i livet som sagt.


Sitter och funderar på om jag ska gå ut och ta en kvällspromenad. Det borde jag, men orkar jag?! Känns som grus i ögonen. Imorgon ska jag då sova länge. Vi har hela fm. ledig!! Sen ska vi på middag hos svärmor. Slipper vi laga mat oxå...


Tvättat kläder jag jag inte fått gjort alls. Måste iaf. få in alla ren tvätt, det börjar som svämma över...



Ovido - Quiz & Flashcards