Direktlänk till inlägg 11 november 2008

Bokat biljetter!

Av Katja - 11 november 2008 14:18

Nu så har jag bokat biljetterna till norrland. Det blir ju ingen långvisit denna gången, men bättre än inget. Och Sam åker med, så nu mamma får du allt ta och skaffa dig större bostad, så vi får plats allihopa, för bror och dam ska ju oxå vara där då... Och så kan du passa på att vinna de där miljonerna så du kan ordna med den där nyårsfesten du pratade om! talar om när vi kommer och så personligen nån dag.


Åkte en vända till Stenungsund oxå. Blev ju inte nån shopping av det jag tänkte, men väl lite annat kul. Ett svart velourset, jacka och byxa till Louise, det var halva reapriset på kappahl. Det ska hon få i julklapp. Ett par svarta finskor till henne oxå, även de på rea. T fick ett par bruna mjukisbyxor oxå halva reapriset. och sen kunde jag inte motså ett par silvriga glittriga finskor till Ellen. De ska hon få i födelsedagspresent! Och lite strumpbyxor inför julen blev det oxå. Det brukar alltid vara slut på vita fina strumpbyxor kring jul, så jag köpte nu redan.


Tänk att min skrutta fyller 3 år nästa vecka!! Hon skulle ju ha barnkalas hade hon bestämt. men i helgen när jag frågade vilka vi skulle bjuda, för vi tänkte ha kalaset denna helgen, då vill hon inte längre ha kalas, bara med farmor och Ebba. Så då blir det så, och det kalaset har vi helgen efter att hon fyllt år.


Lite pluggande har jag oxå hunnit med. Är nästan klar med drog arbetet, det var ju en ganska lätt match att hitta droger på nätet... Så nu vet jag det.


Här vräker regnet ner igen. Fy vad jag hatar höst/vinterregn!! Hoppas det hunnit bli massa snö i Kiruna tills vi kommer, så vi får ha alla fina vinterkläder iaf. två veckor denna vinter...


Nu ska jag hänga lite tvätt. Det tar liksom aldrig slut.

 
 
Ingen bild

peka

11 november 2008 23:18

När är det ni kommer och åker då?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katja - 4 maj 2009 21:00

Säger jag nog till bloggagratos nu. Har smygtestat en annan blogg... Kolla in http://ytterbymorsa.blogg.se  tror jag att det var...   Meeen, varför kommer inte det jag nyss skrev i nya bloggen upp?? La ju in bilder och allt... Tar det typ en timma in...

Av Katja - 3 maj 2009 13:18

Det har verkligen varit en sköng långledig helg!   I Torsdags var jag och Ellen lediga. Efter skolan åkte vi och klippte hela bunten, ja inte jag för jag är ju nyklippt. Tjejerna fick bestämma själva hur dom ville ha det, och det blev rätt bra på all...

Av Katja - 29 april 2009 21:29

Ända tills på måndag. Ska bli skönt, även om jobbet ännu är jätte roligt!!   Imorgon är det visst valborgsmässoafton. Vi ska grilla, premiärgrilla faktiskt, ja om man inte räknar med de gånger vi grillat med engångsgrill förståss. Vädret ska bli soli...

Av Katja - 28 april 2009 08:54

Det låter väl sådär käckt och så... eller inte.   Har lämnat barnen på skola och dagis. Börjar 10 idag, men lämnar 8 för att inte behöva gå två gånger.   T hade ju en släng av magsjuka i helgen, men den var som vanligt snabbt över. Bara så jobbigt a...

Av Katja - 25 april 2009 12:45

Nej, har faktiskt inte orkat skriva här på ett tag. Eller jo, jag skrev ett inlägg för nån dag sedan, som jag fipplade bort. Undra om det är åldern???   Barnen och sam är hos farmodern och leker. Jag har varit på loppis, köpt ett gäng böcker till mig...

Ovido - Quiz & Flashcards