Alla inlägg den 9 november 2007

Av Katja - 9 november 2007 12:38

Ja, här sitter jag och pluggar. Eller nu tar jag ju en liten paus, men annars. Fredagar har vi inga lektioner, så då blir det till att göra sånt vi inte hinner med i skolan, eller som annars måste göras på kvällen. Jag har ingen lust att sitta och läsa varje kväll, så dessa fredagar är perfekta! Har gjort igenom alla frågorna i psykologin nu, pust, inte så lätt. Nu ska jag ta och börja med hjärnan, inte så lätt det heller.


Kanske borde jag äta lita mat oxå. Annars är jag så himla hungrig när jag hämtat barnen. Ikväll ska vi äta borta, ska hälsa på lite vänner som flyttat till nytt hus. Ska bli spännande att se! Börjar oxå få lite lust att flytta... Det är så mysigt med nytt ju... En stor enplansvilla hade varit finemang. Övervåningen är ingen på, mer än när vi sover. Hade barnen rum här nere, kanske de hade lekt där inne, men inte nu. Ingen orkar heller städa där uppe, så det är aningens dammigt där.


I morgon ska vi till församlingshemmet och lyssna på barnkören när de har majas alfabets konsert. Louise ska sjunga en sång själv bla. Lite spännande! Hon har aldrig sjungit helt själv, ja det är någon som kompar, men ändå.


Annars är det väl inte så mycket mer att skriva.


Ovido - Quiz & Flashcards